Nog 1 weekje - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Sanne en Dennis - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Sanne en Dennis - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje

Door: Sanne & Dennis

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Dennis

04 November 2013 | Nederland, Waddinxveen

Nog maar een week en dan is het zover: op dinsdag 12 november stappen we het vliegtuig in om de wereld te ontdekken. Australië en Nieuw Zeeland it is!
Inmiddels is bijna alles geregeld. Er komt nog een hoop bij kijken allemaal: visum, verzekering, eerste verblijfplaats enz.

De eerste week beginnen we in Sydney om de laatste dingetjes, zoals een simkaart en bankrekening openen, te regelen. Maar naast de regeldingetjes gaan we natuurlijk ook meteen lekker de stad verkennen.

Na het weekje Sydney begint meteen het volgende avontuur. Op 21 november stappen we weer het vliegtuig in en vliegen we naar het land van de kiwi's, Nieuw Zeeland dus. Daar gaat de reis dan écht beginnen. Het leukste is dat we vanaf dat moment niks meer gepland hebben, we zien wel waar het schip strand en kunnen dus heerlijk doen waar we op dat moment zin in hebben.

Na vijf weken Nieuw Zeeland, waar we ook de kerst (in ongeveer 20 graden!) doorbrengen, staat op 28 december het vliegtuig terug naar Australië gepland. Of dit allemaal zo blijft is wel nog de vraag, 'change of plans' zou zo maar kunnen.

Benieuwd of de plannen zo blijven? En nieuwsgierig naar wat we allemaal aan het doen zijn aan de andere kant van de wereld? Blijf dan deze blog volgen!

Bye bye,

Sanne en Dennis

• 12 November 2013 - 10:12

Lise Gilsing:

Hele goede vlucht gewenst en geniet van Sydney! Groeten Lise

• 15 November 2013 - 13:07

Thomas:

Komt er nog een verslag of hoe zit het?